Grand Canyon
S2 A2: Eddie försöker att distrahera Theo samtidigt som han letar efter Katherine. Maggie är frustrerad över sin mammas flytt, Regina finner det svårt att acceptera Andrews visioner för restaurangen och PJ avslöjar en chockerande hemlighet för Rome.