Grand Designs: The Street Vineet & Simmi + Prabhjot & Shalini
S2, A2: Två vänpar bygger sina drömhem i Graven Hill. För Vineet och Simmi ställs vänskap mot affärer när planerna ändras. Prabhjot och Shalini satsar på ett snabbt kit-hus – men måste även tänka på sina vänners önskemål.