Grandfather's House
S1 A5: Allt eftersom pusslet blir tydligare för Imogen (Elisabeth Moss) tar hon saken i egna händer. Max (Josh Charles) tar till drastiska åtgärder medan Emir (Alec Secareanu) sätter press på Adilah (Yumna Marwan). Manus av Steven Knight, regi av Damon Thomas.