Graven
S1, A4: Steven och Layla spårar Ammits grav, men de tvingas konfrontera Harrow för att hindra honom från att nå Ammit. Men en upptäckt tvingar Marc och Steven att hitta balans när övernaturliga hot försöker stoppa dem.