Arrow Green Arrow
S4, A1: I fjärde säsongsfinalens premiär måste Oliver och Felicity åka hem igen för att hjälpa teamet mot angrepp av lejda spökmördare som leds av Damien Darhk (NEAL McDONOUGH).