S4, A9: Ruth och Bettina åker till Mexiko, vilket ger männen på Fisher & Diaz en chans att lära känna varandra bättre - och ägna sig åt serietidningsinspirerad brottsbekämpning. David och Keith pratar ut efter att ha stängt sitt öppna förhållande.