I am Groot Groot Takes a Bath
S1, A4: Groots försök att använda badleksaker, ljus och badbomber leder till en röra av episka proportioner och efter att hans blad växer till buskiga proportioner beslutar Groot att ta sin frisyr i sina egna händer och blir kreativ med sin nya frisyr.