S1, A2: Polisen kan se hur ex-frun köper guld för miljonbelopp som i sin tur kan användas för att finansiera mordet på Henrik Olsson Lilja. Även om Billy blivit dömd för mordförsök är Henriks liv fortfarande i fara.