Army Wives Hail & Farewell
S1, A7: Efter en barndom full av brutna löften har Roxy svårt att lita på att hennes mamma Marda är nykter. För att överraska sin dotter anlitar Marda Pamela för att planera en födelsedagsfest för Roxy. Jeremy bestämmer sig för att ta värvning och söker tröst hos Amanda. Michael och Claudia Joy försöker dock hindra romantiken dem emellan genom att avslöja detaljer om Jeremys tidigare beteende för Amanda. Samtidigt är Denise upprörd över Jeremys beslut att värvning.