Malcolm in the Middle Hal Coaches
S3, A16: Hal blir Deweys fotbollstränare, till Deweys stora förtret. Malcolm får ett oväntat resultat när han programmerar sin dator att spela ut hans familjs liv. Reese utövar utpressning mot grannen. Francis, Eric, Artie och Pete ryker ihop när de pimplar.