Halloween On Spooner Street
S9, A5: Peter och Joe förbereder Halloween-upptåg för intet ont anande familj, vänner och grannar. Stewie och Brian beger sig på ett "bus eller godis"-äventyr och Meg går på Halloween-fest, med höga förväntningar.