Hands
S3 A1: Medan Liz slår sig till ro med sitt nya liv och sin nya karriär i Los Angeles måste Max, Isobel och Michael ta reda på om främlingen med det bekanta ansiktet i grottan är en vän eller fiende i premiäravsnittet av tredje säsongen.