Hår-dekor Fuzzly, Fuzzlies På Vinden
S1 A6: När Abby letar efter Mrs. Melvins borste hittar hon även en ny Fuzzly som älskar att styla hår! - När Fuzzly-tvillingarna Mo och Bo tappar bort varandra på hotellet är det upp till Abby att hjälpa dem.