Hard Sell
S1, A8: Neal ska infiltrera en grupp korrupta börsmäklare på Wall Street för att avtalet med FBI fortfarande ska gälla. När Peter blir tvungen att gå under täckmantel med honom gör de en upptäckt som kan förändra deras arbetsrelation för alltid.