Hårda känslor
S6 A7: När de jobbar nära mordet på en FBI-informant upptäcker Bosch och Edgar en explosiv ny ledtråd. Dwight pressar Edgar att göra mer för att gripa hans sons mördare. Barrel mottar en komprometterande gammal inspelning av polischef Irving. Ett nytt ansikte ansluter sig till Billets nya insatsstyrka, och Pierce avger en rapport till intendent Cooper som orsakar slitningar.