Harmony
S4 A7: Max och Bloom blir chockade när en dödlig ambulansolycka avslöjar en farlig plan. Dr Fuentes pressar Iggy att ta emot patienter. Sharpe inser att hennes egna besparingar har påverkat avdelningen.