S4, A10: Ett flygplan kraschar mitt i stan och det blir teamets uppgift att ta reda på orsaken till olyckan. Samtidigt har Nolan fått veta sanningen om Baileys förflutna och måste bestämma sig för om de fortfarande har en framtid tillsammans.