The Good Doctor Heartfelt
S1, A15: En operation för att korrigera en tonårings hjärtfel skapar konflikt mellan Shaun och dr Morgan. En förstaårsläkares erfarenhet som polis leder till att han tvivlar på en fängslad mördares motiv för att vilja bli organdonator.