Hearts and Minds
S1, A2: Kung Henrik VII ger sig ut på kunglig rundresa för att befästa sig själv som den nye regenten; men finner ett farligt; djupt splittrat kungadöme. Lizzies trohet kompliceras ytterligare av barnet hon väntar.