Herkules och det hemliga vapnet
S1 A3: Ares är på gång igen. Avundsjuk på sin syster och hennes stads popularitet så ber han Hephaestus att göra honom ett hemligt vapen. Athena inser sin brors smutsiga trick och får Herkules att gå undercover. Titta för att se vad han avslöjar!