His Visit: Day Three
S1, A4: Dr Smith hamnar i blåsväder på grund av Shauns tillfrisknande, och John får stryk av några ligister. Kai och Butchie får ihop det, och Shauns mamma, porrstjärnan Tina, kommer till stan.