Hit and Run
S4 A8: Teamet jagar en person som hotar att orsaka stor förödelse för allmänheten. Tims syster Genny dyker upp med överraskande nyheter. Wesleys och Elijahs överenskommelse oroar Lopez som försöker komma på ett sätt att få dem på andra tankar.