HIV
S1 A6: Sebastian och Fish tar en kurs som ska lära män hur man stöter på kvinnor. Fabiana har besvär med ett engångsligg som vägrar lämna hennes lägenhet. Gonzo har ett kontrakt som kan lösa situationen juridiskt, men hon vägrar använda det. Gonzo träffar en transkvinna som får honom att ifrågasätta sina egna idéer om sexualitet. Slutligen finner Sebastian en väg som leder honom närmare Julieta.