S1, A6: På Quantico måste klassen -09 klara de omöjliga utmaningarna i Hogan's Alley. I nuet får Poet, som jagar en dödlig seriemördare, hjälp av en gammal vän. I framtiden slår tragedin till och rättssystemet är inte längre under mänsklig kontroll.