Home*Sick
Regissör: Jerzy Skolimowski. Viruset hittade mig på Sicilien där jag spelade in min nya film. Jag bevittnade den italienska tragedin och det italienska hjältemodet, samt den härliga sicilianska våren. Tiden har stått stilla ett tag, men den tycks också ha en annorlunda dimension här.