Hope
S1 A6: Hur klarar vi att stå emot våra värsta impulser och väcka det goda i människosläktet? Neurologen Emile Bruneau förklarar hur vi kan nyttja vårt kritiska tänkande och vår hjärnas förmåga att anpassa sig för att använda utbildning, medvetenhet och samarbetsförmåga till att slå ned hat.