S1, A1: Swizz och Nasir utforskar Houstons unika bilkultur av slabs, konstbilar och lerkörning i överdimensionerade ATV:er med H-Towns fäder och söner som delar sin kärlek till bilar. I deras strävan att göra det stort i Texas hamnar Nasir bakom ratten på en Monster Jam-lastbil.