Humpty Dumpty
S6 A7: Weaver kämpar för att rädda livet på ett våldtäktsoffer samtidigt som Corday känner sig kluven inför att rädda livet på förövaren. Finch hjälper en missbrukande tonårspojke och Hathaway besöker Meg och hennes bebis i sjukhusfängelset.