The Hills: New Beginnings I Don't Think We Can Be Friends
S1, A6: Brody och Kaitlynn får se förödelsen efter bränderna i Malibu. Audrina fattar ett svårt beslut som gäller Justin. Under tiden går Mischa på en viktig audition och Heidi börjar återuppliva sin popstjärnekarriär.