S1, A1: Säsongsstart. Det är år 1984 och Christine Villemin får ett ödesdigert samtal om att hennes fyraårige son Gregory blivit kidnappad. När han senare på kvällen hittas mördad i en närliggande flod, svär föräldrarna att de ska få sin hämnd.