I väntan på att få napp
S5 A19: Charlie försöker motstå frestelse när han träffar den vuxna dottern till kvinnan han dejtar (SUSAN BLAKELY) och inser att de träffats tidigare. JANE LYNCH gästspelar som dr Freeman.