Icebreaker
S3 A9: Axe gör ett kontroversiellt drag för att få in kapital till företaget. Taylor irriterar sig på Axes metoder. Chuck värvar fler som han behöver för att utveckla sin plan. Connerty söker efter nytt jobb. I rollerna: Damian Lewis, Paul Giamatti, Maggie Siff, Toby Leonard Moore, Condola Rashad m.fl. Del 9 av 12: Icebreaker.