Idol
S9 A8: DC Comics Wonder Twins (DAVID GALLAGHER och ALLISON SCAGLIOTTI) dyker upp i Metropolis för att hjälpa The Blur att bekämpa brott, men det slutar med att de sabbar flera räddningar.