Private Practice If You Don't Know Me By Now
S4, A11: Addisons mamma kräver att Addison ska göra allt hon kan för att rädda hennes partner. Charlotte och Cooper gör ett nytt försök att vara intima och Violet överväger att ge ut en avslöjande bok.