S3 A5: Året är 1980 och helvetet bryter lös hemma hos Woodard. Wayne hamnar i en återvändsgränd när det kommer fram nya ledtrådar kring Purcell-fallet. I rollerna: Mahershala Ali, Scoot McNairy, Stephen Dorff, Carmen Ejogo, Ray Fisher m.fl. Del 5 av 8.