The Americans Ihop
S5, A9: En oväntad vändning i förhållande till Tuan försätter Philip och Elizabeth ur balans. Under tiden lägger Henry fram ett häpnadsväckande förslag, och Stan har ett bekymmersamt möte med Frank Gaads änka.