Illavarslande måne
S2 A3: Medan Hank fortsätter att söka hjälp för att hantera det oförklarliga han bevittnade, behöver en gammal vän, Jarold Kempfer, hans hjälp när hans dotter saknas. Nicks kompetens som Grimm kommer in i bilden när han utreder de oroande motiv som är kopplade till försvinnandet.