iLook Alike
S2, A14: När Carly, Sam och Freddie smiter ut för att se en kampsport-match, skaffar de dubbelgångare för att lura Spencer att de fortfarande är hemma. Under tiden bygger Spencer en gigantisk version av Newtons vagga.