I'm Gonna Be Drunk For The Next Week
S3 A16: Juliette blir förtvivlad över Alyssas graviditet. Chloe är stressad över att driva Crescent Club. Brandon kämpar med att ge upp sin dröm, och Madisson börjar jaga sin.