Beverly Hills 90210 I'm Happy for You... Really
S10, A25: Camille kommer hem efter en lång semester med hopp om att försonas med David. En surfingolycka har inträffat i Dylans område. Kelly börjar leta efter honom för hon tror att han kan ha dött.