In Bed with the Enemy
S1, A1: England är i ett bräckligt tillstånd när segraren vid slaget om Bosworth; Henrik Tudor; ska tillträda tronen. Elizabeth av York (Lizzie) och hennes familj; anhängare av den förre kungen; befinner sig i fara. Lizzie måste fullfölja sitt löfte att gifta sig med kung Henrik VII för att nå fred i den krigande nationen.