Inflyttningsfest
S1 A6: Ray försöker avstyra Van Millers utredning genom att skapa en komprometterande video. Ezra förbereds för operation men avviker från sjukhuset. Ray får veta att Mickey har försatt hans barn i fara och ger sig av efter honom.