INGA MER SILKESVANTAR
S1 A3: Tottenham Hotspur har råkat ut för sin första förlust under José Mourinho, mot hans tidigare klubb, Manchester United. Laget försöker hitta tillbaka till segrarna för att klättra i Premier League-tabellen och nå Champions League-platserna, medan klubben försöker lösa framtiden för flera av lagets spelare.