S2, A3: Philip och Elizabeth slutför sitt nästa uppdrag, inte utan komplikationer, och Philips oro över Elizabeths handlingsberedskap ökar. Stan spårar en KGB-besökare, vilket leder till beröm på jobbet och större anknytning till och beroende av Nina. Samtidigt fördjupar sig Paige i sin mammas familjebakgrund och Oleg börjar granska Ninas hemliga manöver.