Ingen god gärning
S12 A20: DiNozzo går ihop med sin flickvän, ATF-agent Zoe Keates, efter att bevis visar att mordvapnet i ett NCIS-fall ursprungligen köptes för den kontroversiella ATF-razzian "Operation Fast and Furious".