Invänta smällen
S4, A5: När FBI arresterar knarklangaren Lemond Bishops revisor, måste Alicia och Diane arbeta med hans andra advokatbyrå, den som hanterar hans olagliga aktiviteter, för att ta reda på om FBI är ute efter hans juridiska verksamhet eller hans narkotikapengar. Under tiden skapar Nick mer problem för Kalinda.