S1, A5: På en inspirerande resa för att gräva djupt i sina förfäders mattraditioner tar Antoni Issa Rae till sin fars hemland Senegal. Genom att avslöja fascinerande förfäders berättelser om mäktiga kvinnor och kungliga kopplingar lär sig Issa mer om sin familjs episka historia och hur allt hänger ihop med hennes egen identitet.