Sabrina tonårshäxan It's a Mad, Mad, Mad, Mad Season Opener
S3, A1: Harvey och den charmige trollkarlen Dashiell tvingar Sabrina att välja en av dom som dejt till en dans eller förlora båda två. Salem förolämpar den ryske schackmästaren Yuri under en match.