It's All About the Beans
S1 A4: Loudermilk har fått nog av att Claire sover på hans soffa och vill bli av med henne, men hennes mamma mutar honom att fortsätta hålla ett öga på dottern. Roger är kluven när hans gamla rockband får en förfrågan om att låta deras musik användas i en ölreklam.