S1, A4: Ett åtagande från manskapet på The Walrus slutar i katastrof. Silver varnar Flint om Billy. Rackham och Bonny försöker få tillbaka sitt levebröd. Eleanor behöver hjälp från sin far, och en person från Vanes förflutna dyker upp.